Gereedschap Omgaan met ouders en taal
M.E.A. Lusse (Lector)
Eindrapport Mijn Pad
C.P. Willemse (Docent); M. Cardol (Lector); C.H.Z. Kuiper (Lector); I. Bramsen (Docent)
Literatuurstudie Risicojongeren: onderwijs, arbeid, zorg en veiligheid
Dr. F.C.P.P. Spierings (Lector); Drs. T. Tudjman; Dr. M. Meeuwisse; Dr. J. Onstenk
Autisme en wonen
M.M. Waltz (Lid Lectoraat); M. Cardol (Lector); M.A.C. Beltman (Lid Lectoraat)
Activering sociale netwerken
S.I.Z.A. Dudevszky (Lid Lectoraat); S.M. Lohman (Lid Lectoraat)
Onderwijsmodule: Kritisch kijken naar het versterken van netwerken en eigen kracht
S.M. Lohman (Lid Lectoraat); S.I.Z.A. Szabinka (Lid Lectoraat)
Tussentijds rapport Monitoronderzoek DNZO
S. Wicherts; M. Priem; M.P. Lycklama a Nijeholt; H.A. van Klink
Gereedschap Het Kennismakingsgesprek: gereedschapskist voor beter samenwerken met ouders
M.E.A. Lusse (Lector)
Tot de Kern Eindrapportage
C.M. Dekker - van Doorn (Lector); A.L. van Staa (Lector); C.V.M. Vahedi Nikbakht - van de Sande; F.E. Witkamp (Docent)