Leren interprofessioneel werken in het domein Kind en Educatie
Monique Ridder; Emma Nitert (Docent); Trynke Keuning (Onderzoeker)
Leraren als leesbevorderaars
Wenckje Jongstra (Onderzoeker); Marleen Kieft (Onderzoeker); Jette van den Eijnden (Onderzoeker); Roel van Steensel (Onderzoeker)
Hoe geïsoleerde bewoners geholpen worden door andere bewoners
Marco Algera (Lid Lectoraat); Alie Velvis (Lid Lectoraat); Marja Jager-Vreugdenhil (Lector); Monica Stouten-Hanekamp (Lid Lectoraat)
Koers houden
Christel Teekman (Lid Lectoraat); Eelke Pruim (Lid Lectoraat); Marco Algera (Lid Lectoraat)
Sociale onderneming Binthout snijdt hout
Marco Algera; Monica Stouten-Hanekamp (Lid Lectoraat)
Hart van Vathorst: Wordt de droom gerealiseerd?
Marco Algera (Lid Lectoraat); Jennifer de Lange; Nicole Nieuwenhuis; Sarai Veltkamp-Eilander; Shanna Zwartscholten
Safe h(e)aven: meedoen en meetellen in laagdrempelige buurtprojecten
Alke Haarsma (Lid Lectoraat); Monica Stouten-Hanekamp (Lid Lectoraat); Alie Velvis (Lid Lectoraat); Femmianne Bredewold; Marja Jager-Vreugdenhil (Lector)
Collectief en individueel werken in balans: Hoe werkt het?
Christel Teekman (Lid Lectoraat); Ellen van Kampen; Eelke Pruim (Lid Lectoraat); Marco Algera (Lid Lectoraat)
Gezonde relaties, beter voor Zwolle
Els Bos-de Groot (Lid Lectoraat); Marja Jager-Vreugdenhil (Lector)
Kaderdocument Master Interprofessioneel werken met Jeugd
Tonnis Bolks (Lid Lectoraat); Els Bos-de Groot (Lid Lectoraat); Marja Jager-Vreugdenhil (Lector); Tanja van der Vinne (Lid Lectoraat)