Business Booster: students help SME businesses with renewal
A.M. Handschuh; H.A. van Klink
MKB en internationalisering
D.M.M. Bouwman; S.A.M. Blankenstein; K.G. van der Kooy; L.R. Klienbannink
Beleving studenten van noodonderwijs op afstand: rapportage van de uitkomsten op hoofdlijnen
F.R. Prinsen
On statistical disclosure control technologies
M.S. Bargh (Lector); R.F. Meijer; M. Vink
Schoolkeuze aan de Maas
T. Tudjman; M.E.A. Lusse; G. Walraven; B. Emans
21st-century skills: a meaningful approach for RUAS from a student’s perspective
M. Abbenbroek; T.E. van der Gaast; H. de Haan-Cao; K.G. van der Kooy; L.R. Klienbannink
Balanceren tussen gelijkheid en gelijkwaardigheid: de ervaren inzet en waarde van de mbo-professional in Hardinxveld-Giessendam
M.H. Karsten; D.J. ter Avest
Data-driven retail: welke bijdrage aan de kennisontwikkeling binnen dit thema willen we leveren aan de retailsector?
J. Weltevreden; R. Effing; I. Ectors; B. Raessens; R. Bruins; M. Brengman; D. Trampe; M. Veenstra; I. Vos; K. Willems; S. van de Sanden; C.P.M. Netten; M. Steeman
Eindrapportage monitor taal en studiesucces: evaluatie van acht projecten binnen Hogeschool Rotterdam
N. van 't Wout; C.M. Veenman-Verhoeff
Monitor creatieve industrie 2019: Nederland, top-10 steden, creatieve bedrijven en beroepen
P.W.M. Rutten; O. Koops; F. Visser