Onderzoek naar zorg in het curriculum van de Theo Thijssen Academie
J.C. van der Wolf; J.M.F. Touw (Lid Lectoraat)
Kwalitatief en kwantitatief onderzoek
H.A. Everaert; A.A.J. van Peet
De staat van Dalton
D. de Haan (Lid Lectoraat)
Expertisecentrum Conflicthantering en Mediation van de Hogeschool van Utrecht
S. Kalff (Lid Lectoraat)
Het verhaal van Amsterdam Topstad en Wij Amsterdammers. Een wereld te winnen, Storytelling in overheidscommunicatie
L. Jumelet (Lid Lectoraat); A. Schutte; S. Tesselaar
Levend leren: daar ga ik voor!
E.C. van Doorn
Zorgpreferenties van jongeren met chronische aandoeningen
S. Jedeloo (Lid Lectoraat); J. Latour; N.J.A. van Exel; A.L. van Staa (Lector)
Kwaliteit van leven en competenties van jongeren met chronische aandoeningen
A.L. van Staa (Lector); J. Latour; S. Jedeloo (Lid Lectoraat)
Een volwassen leven met Congenitale Anorectale Malformatie (CARM)
R. Langemeijer; S.S. van Huijzen (Lid Lectoraat); A.L. van Staa (Lector)
Op eigen benen verder
H.A. van der Stege (Lid Lectoraat); S. Jedeloo (Lid Lectoraat); W.S.C. Nas (Lid Lectoraat); A.L. van Staa (Lector)