Supporting self-studies by teacher educators: Balancing between the 'story', the 'self' and the 'study'
Fred Korthagen; M. Lunenberg; R. Zwart
Lassen van ongelijksoortige materialen
M de Wacht; A Gales
Coachen op taal. In gesprek over taalgerichte didactiek.
A. Riteco (Lid Lectoraat); L. Alons; J. Morshuis; P. Bosch; M. van Huijstee
Eenvoudige statistische berekeningen met behulp van Excel.
A.A.J. van Peet; H.A. Everaert
Naar taalontwikkelend beroepsonderwijs. Hoe praktijkgericht onderzoek professionalisering kan versterken. Verslag van een pilot in samenwerking met ROC Midden Nederland.
A. Riteco (Lid Lectoraat)
Teachers designs of language sensitive math lessons.
H.A.A. van Eerde (Lid Lectoraat); Dr. Maaike Hajer (Lector)
Ervaringen verdiepen door meer weten
K. Melief (Lid Lectoraat); A. Tigchelaar (Lid Lectoraat)
De vraag in markten voor voedingsmiddelen in relatie tot het kopen van light-producten en de prevalentie van overgewicht. Analyses op basis van een consumentenpanel
M.J.M. de Boer (Lid Lectoraat); M.T.M. Temminghof; A.L.J.M. Luijten (Lector)
De daltoncoördinator: een noodzakelijke taak
D. de Haan (Lid Lectoraat)