Professionals freaking out: the case of accreditation in Dutch higher education
Prof.dr.ing. T.W. Hardjono; Dr. Everard van Kemenade
Toetsing als spiegel voor zelfgestuurd leren en competentiegericht opleiden
G.H.M. van Brakel; Ivonne Heijmen-Versteegen
Naar een landelijke standaard voor kwaliteitsverbetering
Frida Hengeveld; Everard van Kemenade
Wijs naar MEE
Kerlie Haagoort (Student); Michiel de Koster (Begeleider); Wilfried Vanneste (Begeleider)
Techni-Circus; een VTB-Pro combistage project
Lou Slangen (Lid Lectoraat)
Tot hier en dan veder, een onderzoek naar voortijdig schoolverlaten in de sector Techniek Leeuwenborg Opleidingen
Marjolein Welling (Student); John Bouten (Begeleider)
Agressie regulatie
Mirte Hurx (Student); Wilfried Vanneste (Begeleider)
Help! ik ben mijn emoties niet de baas.
Hellen Hensen (Student); Esther Swart (Begeleider)
Omgaan met Techniek: het Kofferproject;handleiding
Drs J Fanchamps; H Poorthuis
"Lankelma, GeSTROOMlijnd"
Geert van Gils (Student); Ko Vleugel (Begeleider); Mart G.M. van Hulten (Begeleider)