Willibrord als kerkschat
Elisabeth Peters-van Tol (Student); Piet Hoogeveen (Begeleider)
Van klacht naar kracht: een (onderdeel van het) handboek leeftijdsbewustpersoneelsbeleid. Een versie primair onderwijs en een versie voortgezet onderwijs.
Drs. Janneke Oosterhuis; Drs. Isabelle Diepstraten; Drs. Nanette Raaijmakers
Ontwikkelingslijnen voor de groepen 1 en 2
Aleid Beets-Kessens (Docent)
Uitdagingen voor de NNV
dr. ir. Henk T.C.M. van den Berg
Het spanningsveld tussen een landelijk mediacommunicatiebeleid en de 'couleur locale' : onderzoek naar verdergaande samenwerking tussen de zes zuidelijke politiekorpsen
Manon Donners (Student); Marieke van Heugten (Student); Claire Lafarre (Begeleider)
Schaamte als openbaring van het verloren zelf.
dr. Leon G.M. Derckx (Docent)
Videoanalyse in de les LO.
L.B. Borghouts (Lector)
De traagheid
Dr. Harald van Veghel (Lector)
Zonder leraren geen meesterlijke ontwikkeling
Rita Schildwacht; Miriam Goes; Marieke Dresen
Hulpmiddel of keurslijf? : Het nut van behandelingsplannen.
Drs. Liesbeth van Hoof (Docent)