Eindrapportage Tijdelijke Werkgroep Toetsvisie/Toetsbeleid Academie Educatie
Marion van de Wijdeven; Roel Grol
Het vergroten van de motivatie voor deelnemers van re-integratie
Djenna Meinema (Student); Juulke Waijer (Student)
Onderzoek ervaren discriminatie in het (semi)publieke domein
Iris Andriessen (Lector)
Ik wil eigenlijk gewoon waardering.
Arno Kierkels (Lid Lectoraat)
Zoek elkaar op en ga samen aan de slag: theorieën, inspirerende voorbeelden en aandachtspunten over participatie van jongeren met een chronische aandoening in beleid, projecten en initiatieven van gemeenten
H.J.M. van Heijningen-Tousain; J.N.T. Sattoe; M. Cardol
Urban densification in the Netherlands and its impact on mental health
Beenackers, Mariëlle; Kruize, Hanneke; Barsties, Lisa; Acda, Annelies; Bakker, Ingrid; Droomers, Mariël; Kamphuis, Carlijn; Koomen, Eric; Nijkamp, Jeannette E. (Healthy Cities); Vaandrager, Lenneke; Völker, Beate; Luijben, Guus; Ruijsbroek, Annemarie
When and how do peers stimulate engaging in desirable difficulties
Dekker, Izaak (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Koerhuis-Pasanisi, Marie-José (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Koek, Martijn (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
Serious Games about AI
de Klerk, Rick; Warmelink, Steven; Deputatov, Kostya; Plantinga, Mirjam
NLAIC: Het Nederlandse AI Congres
de Klerk, Rick; Warmelink, Steven; Deputatov, Kostya; Plantinga, Mirjam