Eindrapportage Tijdelijke Werkgroep Toetsvisie/Toetsbeleid Academie Educatie
Marion van de Wijdeven; Roel Grol
Het vergroten van de motivatie voor deelnemers van re-integratie
Djenna Meinema (Student); Juulke Waijer (Student)
Onderzoek ervaren discriminatie in het (semi)publieke domein
Iris Andriessen (Lector)
Ik wil eigenlijk gewoon waardering
Arno Kierkels (Lid Lectoraat); Maja Rocak (Lector)
Zoek elkaar op en ga samen aan de slag: theorieën, inspirerende voorbeelden en aandachtspunten over participatie van jongeren met een chronische aandoening in beleid, projecten en initiatieven van gemeenten
H.J.M. van Heijningen-Tousain; J.N.T. Sattoe; M. Cardol
Urban densification in the Netherlands and its impact on mental health
Beenackers, Mariëlle; Kruize, Hanneke; Barsties, Lisa; Acda, Annelies; Bakker, Ingrid; Droomers, Mariël; Kamphuis, Carlijn; Koomen, Eric; Nijkamp, Jeannette E. (Healthy Cities); Vaandrager, Lenneke; Völker, Beate; Luijben, Guus; Ruijsbroek, Annemarie
When and how do peers stimulate engaging in desirable difficulties
Dekker, Izaak (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Koerhuis-Pasanisi, Marie-José (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Koek, Martijn (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
Serious Games about AI
de Klerk, Rick; Warmelink, Steven; Deputatov, Kostya; Plantinga, Mirjam
NLAIC: Het Nederlandse AI Congres
de Klerk, Rick; Warmelink, Steven; Deputatov, Kostya; Plantinga, Mirjam