Samen onderzoekend werken in een consortium van onderwijs- en onderzoeksprofessionals: verslag van een zelfonderzoek naar de werking als Research Practice Partnership
N. van den Berg; C. Teurlings; J.S. Rozendaal
Eco-sociale praktijken: tien portretten
Richard de Brabander (Lector)
De rol en werking van student peercoaching
Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker)
Poster Student peercoaching
Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker)
Student als (Inhoudelijke) Partner
Marieke Slootman (Onderzoeker); Senay Cemek (Onderzoeker); Birol Ona (Onderzoeker); Machteld de Jong (Lector)
Nuances and details in student approaches to learning in innovative secondary education using profiles
Maaike Koopman (Onderzoeker); Douwe Beijaard (Onderzoeker)
Why so many change efforts fail
Lydia Schaap (Onderzoeker); Kristin Vanlommel (Lector)
Een integrale kijk op leren en professionaliseren
Brigitte de Kok (Onderzoeker); Miranda Jansen (Onderzoeker); Richard van den Berg (Onderzoeker); Bibi Van Wolput (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Uitdagingen en kansen voor samenwerking binnen onderwijsteams
Daniël van Middelkoop (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker)
Adaptief vermogen van leraren en leidinggevenden
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Monika Louws (Onderzoeker); Annemie Struyf (Onderzoeker); Suzanne Gerritsen (Onderzoeker)