New Rootz
Demy Smit (Student); Nina Beursken (Student); Willemijn Tan (Docent); Ida van Asselt-Goverts (Docent)
"Fases om te veranderen"
Melanie Mulder (Student); Willemijn Winkelman (Student); Brechtje van Gent (Docent)
Samen nóg beter lezen
Rianne Evers (Student); Rinske Scheltinga (Student)
From ‘Us and Them’ to ‘Me and You’: Fostering Inclusion in Daily Care Practice in Terms of Equal Partnership
Maaike Hermsen; I. van Asselt-Goverts; S. Hilberink; M. Cardol
gezinnen in armoede; hoe is het met de vaders?
Carinda Jansen
Shaping Physical Activity through Facilitating Student Agency in Secondary Schools in the Netherlands
Gwendolijn Boonekamp; J.A.J. Dierx; Erik Jansen
Design your life: user-initiated design of technology to empower autistic young adults
Thijs Waardenburg; J.C. van Huizen; J. Van Dijk; Koen Dortmans; Maurice Magnée; W. Staal; Jan Pieter Teunisse; M.C. van der Voort
Meer autonomie door je eigen technologische omgeving te ontwerpen: Resultaten van tien casestudies
Thijs Waardenburg; J.C. van Huizen; Maurice Magnée; J. Van Dijk; Jan Pieter Teunisse; M.C. van der Voort
Using Institutional Rationalities in Sustaining Research Practice in Universities of Applied Sciences
Lejo Buning; Frans de Vijlder; P.C. Schuur




























