Studenten, docenten en professionals leren samen
Mariëlle Verhoef
The contribution of fintech and defi in achieving sustainable development goals: a bibliometric review
Rabia Fatima (Onderzoeker); Rosella Care; Giuseppe Ferraro
Review of the Last Decade of Global Citizenship Among Students: Exploratory Note and a Unified Framework
Nikos Misirlis (Onderzoeker)
Varying (preferred) levels of involvement in treatment decision-making in the intensive care unit before and during the COVID-19 pandemic: a mixed-methods study among relatives
Sophie C. Renckens; Roeline Pasman; Zina Jorma; Hanna T. Klop; Chantal du Perron; Lia van Zuylen; Monique A.H. Steegers; Birkit L. ten Tusscher; Margot M.C. van Mol; Lilian Vloet; Bregje Onwuteaka-Philipsen
Neural Guidance Conduits in Peripheral Nerve Repair
Kaia L.M. Pauli (Student)
Handreiking Puzzelen in de Polder
Ruth Pel (Lector); Annemarie Koopman (Stafmedewerker); Femke de Wit (Stafmedewerker); Elize van Wijk (Onderzoeker); Minke Nieuwboer (Lector); M. Perry (Onderzoeker); C.J.C. Kalsbeek (Stafmedewerker)
Het ABC'tje van de digitale transformatie
Sylvie Smeets; Maarten van Gils (Lector)
Eindrapportage Tijdelijke Werkgroep Ontwerpprincipes Academie Educatie
Elvira Folmer; Roel Grol
Nieuwsbrief HAN Lean QRM Centrum - februari 2024
Doreen Tolmeijer (Stafmedewerker)
The psychiatric-mental health nurse practitioner as coordinating practitioner in the Netherlands: A multiple case study
Enzio R.K. Boeijen (Onderzoeker); Jan E. Sitvast (Onderzoeker); Nynke Boonstra (Onderzoeker); B.K.G. (Berno) van Meijel (Onderzoeker); Miranda G.H. Laurant (Lector); Anneke van Vught (Associate Lector)