Een integrale kijk op leren en professionaliseren
Brigitte de Kok (Onderzoeker); Miranda Jansen (Onderzoeker); Richard van den Berg (Onderzoeker); Bibi Van Wolput (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Integrating data, knowledge, and expertise for policy advice: understanding the practices of Dutch organized crime control professionals
Wybren van Rij (Onderzoeker); Rianne Dekker (Onderzoeker); Albert Meijer (Onderzoeker)
Adaptief vermogen van leraren en leidinggevenden
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Monika Louws (Onderzoeker); Annemie Struyf (Onderzoeker); Suzanne Gerritsen (Onderzoeker)
Steunend Relationeel Handelen
Jean-Pierre Wilken (Lector); Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Anita Cremers (Onderzoeker); John Roozemond (Onderzoeker); Berit Godfroij (Onderzoeker); Henk Roelfsema (Onderzoeker); Jeroen Knevel; Rosa de Vries (Onderzoeker)
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Ervaringskennis: De meerwaarde van het inzetten van ervaringskennis in de communicatie bij vroegsignalering
Laura Nuiver (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Aanpak en preventie van ondermijnende criminaliteit
Diana Marijnissen (Onderzoeker); Désiré Palmen (Onderzoeker); Imke Smulders (Onderzoeker)
Kleinschalige wooninitiatieven: uitdagingen bij het realiseren van de woonplek
Maarten Rutten (Onderzoeker)
De rol en werking van student peercoaching
Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker)
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)