‘Op welke manier kan een leerkracht in de bovenbouw het aangaan van sociaal contact van leerlingen met een vorm van autisme verbeteren?
Jeroen Hulshoff (Student); Marianne Punter-Eleveld (Docent); Willy Boschma (Docent)
Meer bewegen in de klas
Nynke Anema (Student); Joanneke Kuipers (Docent)
TO WHAT EXTENT ARE INTERNATIONAL PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN THE IB CURRICULUM QUALIFIED TO TEACH ENVIRONMENTAL ISSUES?
Ann-Kathrin Mayer (Student)
What is the influence of using students' perceptions of the psychosocial learning environment (PLE) as a reflective tool during lessons on students' learning experiences?
Annika Klee (Student)
An Exploration into the Possible Effects of the English Language as the Medium of Instruction in an International School in Germany on Native German Students’ Reading Motivation in their Native Language
Louisa Wowerat (Student)
Op en top jezelf zijn.
Lisette Hoekstra (Student); Simon Olbertijn (Docent)
Ik leer het wel!
Thera Aarnoudse (Student); Martine Bootsma (Begeleider); Liesbeth Bosgraaf (Begeleider); Celine Schweizer (Begeleider)
Het verhaal achter de stilte
Miriam Holzer (Student); Ton Turkenburg (Docent)
Levenskunst in eigen handen
Mieke Wolf (Student); Liesbeth Bosgraaf (Docent)
Werken naar evidence based handelingswijzen voor consulenten om jongeren uit de bijstand te laten uitstromen
Annelies Rietdijk (Onderzoeker); Marja Nijboer (Onderzoeker); Wietske Dijkstra (Onderzoeker); Ita Berghuis (Onderzoeker); Coby van Niejenhuis (Onderzoeker); Jolanda Tuinstra (Lector)