ONT-moeten en ONT-wikkelen. Fundament voor Sparrenhof als pedagogische vrijplaats
Tom van den Eertwegh (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Onderzoekend ontwerpen – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Madeleine Hulsen; Irma van der Neut; Wouter Rijke; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Zes manieren om differentiatie en zelfregie te ondersteunen – Inspiratie vanuit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Mariola Gremmen; Irma van der Neut; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Implementeren kun je leren – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Irma van der Neut; Pierre Gorissen; Wouter Rijke
One hundred and thirty degrees fahrenheit
Bruno Vermeersch; Ewout van Rossum
Hoe leef ik met dementie?
Jacoba Huizenga (Onderzoeker); Herma Tigchelaar (Onderzoeker); Edwin Doorn; Mike Geurtsen; Richard den Hartoog; Anita Linskens; Wim van Ogtrop; Gerda Van Tongerloo; Frank Zwertbroek
Homebase
Femke Kaulingfreks (Lector); Jan Dirk de Jong (Lector); Stijn Sieckelinck (Lector)
Rapport onderzoek Tuinverhalen
Blankestijn, W.; Verspui, W.; Fliervoet, J.M.; Witteveen, L.M.
Als leerkracht wonen in Amsterdam, ik kan me het niet permitteren
Ballafkih, H. (Centre For Economic Transformation (Cet)); Zinsmeister, J. (Lectoraat Samenwerkende Professionals); Rottenberg, A.
Bestaanszekerheid begint bij een betrouwbare overheid
Amagir, A. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kremer, M.