Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Ervaringskennis: De meerwaarde van het inzetten van ervaringskennis in de communicatie bij vroegsignalering
Laura Nuiver (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Transforming foreign language teaching practices through communicative classroom-based assessment programs
Charline Rouffet (Phd)
Aanpak en preventie van ondermijnende criminaliteit
Diana Marijnissen (Onderzoeker); Désiré Palmen (Onderzoeker); Imke Smulders (Onderzoeker)
Over de relatie tussen eergerelateerd en seksueel geweld
Janine Janssen (Lector); Hans Bentvelzen (Onderzoeker)
Kleinschalige wooninitiatieven: uitdagingen bij het realiseren van de woonplek
Maarten Rutten (Onderzoeker)
A practice-based approach for businesses and their CEOs to become regenerative
Eric M.H. COORENS (Onderzoeker)
De rol en werking van student peercoaching
Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker)
Homebase
Femke Kaulingfreks (Lector); Jan Dirk de Jong (Lector); Stijn Sieckelinck (Lector)
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)