Agency of educational professionals: How to become a Superagent
Harry Rorije; Kyle van den Langenberg
Formative Use of Assessment to Foster Self-Regulated Learning
Jeroen van der Linden
AGENCY OF EDUCATIONAL PROFESSIONALS: HOW TO BECOME A SUPERAGENT
Harry Rorije; Kyle van den Langenberg; Annemieke de Jong
LANGUAGE AWARENESS AND MULTILINGUALISM IN TEACHER EDUCATION
Annemieke de Jong
Developing Questioning Literacy with the Question Compass
Harry Stokhof (Onderzoeker); Ilse Wintermans (Onderzoeker); Jeroen van der Linden
No trace to waste
Goedhart, Y. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Jullens, I. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); de Ronde, A. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Kokshoorn, B. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); de Poot, C. (Lectoraat Forensisch Onderzoek)
Stereotypes in ChatGPT: an empirical study
A.L.J. Busker; R. Choenni; M.S. Bargh
Weaving together disciplines: Service blueprinting for multi disciplinary E-Textile design
Schaik, (Melissa) (Onderzoeker); Ferreira Gonzalez, (Javier) (Associate Lector); Bottenberg, (Eliza) (Onderzoeker); Pichon, (Sarah) (Onderzoeker); Kuhlmann, (Carlos) (Associate Lector)
AUTOMATED DOCKING OF TRACTOR SEMITRAILER WITH DRIVER IN THE LOOP VIA 5G TELEOPERATION
Dixon Devasia (Onderzoeker); Nikhil Muthakana (Onderzoeker); Gijs van Stekelenburg (Onderzoeker); Bas Hetjes (Onderzoeker); Rakshith Kusumakar (Onderzoeker); Oliver Held (Onderzoeker); Jakub Juza (Onderzoeker)
Consensus machine
Westplat, Y. (Lectoraat Responsible It); Orizzonte-Ramirez, G.