Steunend Relationeel Handelen
Jean-Pierre Wilken (Lector); Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Anita Cremers (Onderzoeker); John Roozemond (Onderzoeker); Berit Godfroij (Onderzoeker); Henk Roelfsema (Onderzoeker); Jeroen Knevel; Rosa de Vries (Onderzoeker)
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Ervaringskennis: De meerwaarde van het inzetten van ervaringskennis in de communicatie bij vroegsignalering
Laura Nuiver (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Transforming foreign language teaching practices through communicative classroom-based assessment programs
Charline Rouffet (Phd)
Moedige ruimte maken
Lisette Munneke (Lector)
Blijven werken in onderwijs
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Jantine Kuiken
Wijs met werken in onderwijs
Mieke Koeslag-Kreunen (Lector)
Leraar worden en leraar blijven in po, vo, mbo & hbo
Tamar Tas (Onderzoeker); Edy van Renselaar (Onderzoeker); Kaoutar El Khattouti (Onderzoeker)
Drie verkenningen voor het optimaliseren van de vroeg eropaf-aanpak in Amsterdam
Marjolein Odekerken (Onderzoeker); Marlies van de Bunt (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector); Laura Nuiver (Onderzoeker)
Module Bonaire
Bart Wagemakers (Onderzoeker)