Homebase
Femke Kaulingfreks (Lector); Jan Dirk de Jong (Lector); Stijn Sieckelinck (Lector)
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Praktische inleiding tot Argumentatie
Paul Hartog (Docent)
GIPZ: Gezamenlijke Inspanning Politie en Zorg
Lianne Kleijer-Kool (Onderzoeker); Lisette Bitter (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doe je dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doen practoraten dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Wat werkt als je samenwerkt- deel 2
Hanneke Tuithof (Onderzoeker); Jefta Bego (Onderzoeker)
De stand van zaken rondom gecijferdheid in Nederlandse bibliotheken
Annemarie Groot (Onderzoeker); Rosa Alberto (Onderzoeker)
Meertalige leerlingen ondersteunen in het leesonderwijs
Eveline Wouters (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker); Suzanne Dekker (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector)
Boer en omgeving
Methorst, R.G.; Los, A.; Hoolsema, A.