In verband met taal: naar een gedeelde kennisbasis voor taalbewust hoger onderwijs
J.F. van Kruiningen
Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
Samen onderzoekend werken in het MBO: praktijkboek voor docenten
K. van Doesum; L. Driessen; M. Hageman; W. van der Heul; F. Luke-Mulder; C. Neven; D. den Uijl; S. Albone; A. Nawijn; E. Wijnands; N. van den Berg; J.S. Rozendaal; C. Teurlings
Towards generous multi-actor systems; a boundary work approach
Myrthe Velter (Onderzoeker)
Bevorderen van veerkrachtige democratische gezindheid
Nieuwelink, Hessel (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)
Manifest Anders Afronden
Guido Stompff (Lector)
Flood resilience building in living labs
Vana Tsimopoulou (Associate Lector)
Underperforming institutions
Bovenhoff, Marielle (Living Environment In Transition); Bulder, E.A.M.; Postmes, Tom; Stroebe, Katherine