Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
Samen onderzoekend werken in het MBO: praktijkboek voor docenten
K. van Doesum; L. Driessen; M. Hageman; W. van der Heul; F. Luke-Mulder; C. Neven; D. den Uijl; S. Albone; A. Nawijn; E. Wijnands; N. van den Berg; J.S. Rozendaal; C. Teurlings
Sustainable strategies for heritage; towards a holistic valuation framework
van der Schoor, Tineke; Józekowski, Jacek; Ressano Garcia, Pedro
Roots èn wings : de vroege fases in het opvolgingsproces
Mira Bloemen-Bekx; Judith van Helvert-Beugels (Lector); Rosemarie Steenbeek (Lid Lectoraat); Jan Willem van der Vloot van Vliet (Docent)
De vroege fases in het opvolgingsproces
Bloemen-Bekx, Mira (Marian Van Os Centre Of Expertise Ondernemen); van Helvert, Judith; Steenbeek, Rosemarie; van der Vloot van Vliet, Jan Willem
Re-imagining the teaching case as a format & practice
Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Education for sustainability and the affective learning domain
Radojevic, Radmila; Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Review of the Nexus Framework on Neighborhood Resilience
Erwin, Stephanie (Lectoraat Water In En Om De Stad); Kluck, Jeroen (Lectoraat Water In En Om De Stad); Boon, Boudewijn; de Waal, Martijn; Suurenbroek, Frank
Ontwerpen en produceren voor waardebehoud in een circulaire economie
M.C. den Hollander