Formative Use of Assessment to Foster Self-Regulated Learning
Jeroen van der Linden
AGENCY OF EDUCATIONAL PROFESSIONALS: HOW TO BECOME A SUPERAGENT
Harry Rorije; Kyle van den Langenberg; Annemieke de Jong
LANGUAGE AWARENESS AND MULTILINGUALISM IN TEACHER EDUCATION
Annemieke de Jong
Developing Questioning Literacy with the Question Compass
Harry Stokhof (Onderzoeker); Ilse Wintermans (Onderzoeker); Jeroen van der Linden
No trace to waste
Goedhart, Y. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Jullens, I. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); de Ronde, A. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Kokshoorn, B. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); de Poot, C. (Lectoraat Forensisch Onderzoek)
Stereotypes in ChatGPT: an empirical study
A.L.J. Busker; R. Choenni; M.S. Bargh
Weaving together disciplines: Service blueprinting for multi disciplinary E-Textile design
Schaik, (Melissa) (Onderzoeker); Ferreira Gonzalez, (Javier) (Associate Lector); Bottenberg, (Eliza) (Onderzoeker); Pichon, (Sarah) (Onderzoeker); Kuhlmann, (Carlos) (Associate Lector)
Herstelgericht werken bij ernstige Psychische Aandoeningen
Nijssen, Yolanda A.M. (Lectoraat Herstelgericht Werken Bij Ernstige Psychische Aandoeningen)
AUTOMATED DOCKING OF TRACTOR SEMITRAILER WITH DRIVER IN THE LOOP VIA 5G TELEOPERATION
Dixon Devasia (Onderzoeker); Nikhil Muthakana (Onderzoeker); Gijs van Stekelenburg (Onderzoeker); Bas Hetjes (Onderzoeker); Rakshith Kusumakar (Onderzoeker); Oliver Held (Onderzoeker); Jakub Juza (Onderzoeker)
Consensus machine
Westplat, Y. (Lectoraat Responsible It); Orizzonte-Ramirez, G.