Open Source: Selbstverständnis und Weg einer zirkulären Wirtschaft
P. Troxler; M. Voigt; D. Wessolek
Lezen en laten lezen
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Marleen Kieft (Onderzoeker); Jette van den Eijnden (Onderzoeker); Claire Goriot (Onderzoeker)
Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding
L. Munneke; J.S. Rozendaal; L. van Katwijk
'Met een goede trampoline spring je hoger'
Charlotte Vissenberg (Associate Lector)
In verband met taal: naar een gedeelde kennisbasis voor taalbewust hoger onderwijs
J.F. van Kruiningen
Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
Samen onderzoekend werken in het MBO: praktijkboek voor docenten
K. van Doesum; L. Driessen; M. Hageman; W. van der Heul; F. Luke-Mulder; C. Neven; D. den Uijl; S. Albone; A. Nawijn; E. Wijnands; N. van den Berg; J.S. Rozendaal; C. Teurlings
Towards generous multi-actor systems; a boundary work approach
Myrthe Velter (Onderzoeker)