Re-imagining the teaching case as a format & practice
Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Education for sustainability and the affective learning domain
Radojevic, Radmila; Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Review of the Nexus Framework on Neighborhood Resilience
Erwin, Stephanie (Lectoraat Water In En Om De Stad); Kluck, Jeroen (Lectoraat Water In En Om De Stad); Boon, Boudewijn; de Waal, Martijn; Suurenbroek, Frank
Voors en tegens van lerende praktijken : wie heeft het lef om te vertragen en werkelijk te leren?
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Ina Tilman; Erik Jansen; Suzan van der Pas; Annelies Koolman; Renske Schamhart; Marjolanda Hendriksen; Iris Middendorp; Huub Purmer
De straat op om álle burgers bij onderzoek te betrekken
Bart Wernaart (Lector)
Melanie Petersprijs van het Rathenau InstituutModern Times in Point of Care Diagnostics
Paans, Wolter (Nursing Diagnostics)
A paradoxical transition of citizen participation in housing developments
Levelt, Melika (City Net Zero); Tan, Wendy
De zin en onzin van inclusieve marketing
Iris van Hest (Onderzoeker)
‘We stellen elkaar verkeerde vragen over ChatGPT’
Michiel Bakker; Bart Wernaart (Lector)