Situational decision-making by innovation leaders in higher education
Remco Coppoolse (Onderzoeker); Stijn Bollinger (Onderzoeker)
Toekomstbestendig hoger onderwijs heeft docenten met onderzoekend vermogen nodig
Belinda Ommering (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Anna van der Want (Onderzoeker); Mechteld van Kuijk (Onderzoeker)
Toetsen om te leren
Charline Rouffet (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Een vakdidactisch observatie-instrument voor communicatief vreemdetalen-onderwijs
Charline Rouffet (Onderzoeker); Irene de Kleyn (Docent); Marleen IJzerman (Docent); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Changing roles in interdisciplinary Research-through-Design
Berit Godfroij (Onderzoeker); Remko van der Lugt (Lector); Sebastiaan Peek (Onderzoeker); Rens Brankaert (Onderzoeker)
Wendbare docenten dankzij onderzoekend vermogen
Belinda Ommering (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Mechteld van Kuijk (Onderzoeker); Anna van der Want (Onderzoeker)
What challenges are holding us back from adopting learning analytics?
Justian Knobbout (Onderzoeker); Thomas van Teylingen (Onderzoeker)
Duurzaamheid: waar sta jij?
Adwin Bosschaart (Onderzoeker); Eefje Smit (Onderzoeker); Frederik Oorschot
Making in informal and formal settings
Gerald van Dijk (Onderzoeker); Elwin Savelsbergh (Lector)
Leren Innoveren voor Duurzame Ontwikkeling
Elwin Savelsbergh (Lector)