Discussing Practical and Educational Challenges in Teaching Circular Economy
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Creating circular, efficient and symbiotic cities
K.F. (Karel) Mulder (Lector)
Terloopse contacten voor een veerkrachtige stad
H. (Henriëtta) Joosten (Lid Lectoraat); Flip Krabbendam
Teaching about sustainable production and consumption
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Internationalising learning outcomes
J.M.H.J. (Jos) Beelen (Lector)
A dialogue worth having
F.J.M. (Frans) Meijers (Lid Lectoraat); Reinekke Lengelle (Lid Lectoraat); Annemie Winters (Lid Lectoraat); M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers
An Introduction to Environmental Anthropology
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker); Eleanor Shoreman-Ouimeta
Op zoek naar nieuwe verhoudingen; over de relatie tussen de geplande en geleefde stad
Gerben Helleman
Closed-loop production models in Environmental Education
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
The Scoring Rubric for Information Literacy as a tool for learning
A.A.J. (Jos) van Helvoort (Lid Lectoraat); H. (Henriëtta) Joosten (Lid Lectoraat)