Changing roles in interdisciplinary Research-through-Design
Berit Godfroij (Onderzoeker); Remko van der Lugt (Lector); Sebastiaan Peek (Onderzoeker); Rens Brankaert (Onderzoeker)
Wendbare docenten dankzij onderzoekend vermogen
Belinda Ommering (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Mechteld van Kuijk (Onderzoeker); Anna van der Want (Onderzoeker)
What challenges are holding us back from adopting learning analytics?
Justian Knobbout (Onderzoeker); Thomas van Teylingen (Onderzoeker)
Duurzaamheid: waar sta jij?
Adwin Bosschaart (Onderzoeker); Eefje Smit (Onderzoeker); Frederik Oorschot
Making in informal and formal settings
Gerald van Dijk (Onderzoeker); Elwin Savelsbergh (Lector)
Leren Innoveren voor Duurzame Ontwikkeling
Elwin Savelsbergh (Lector)
Lesmateriaal voor Duurzame Ontwikkeling
Peter Duifhuis (Onderzoeker)
Holistisch beoordelen van leeruitkomsten binnen principes van programmatisch toetsen
Bas Agricola (Onderzoeker)
Ontwerpkeuzes voor programmatisch toetsen
Liesbeth Baartman (Lector); Bas Agricola (Onderzoeker)
Werken aan feedback geletterdheid binnen principes van programmatisch toetsen
Bas Agricola (Onderzoeker)