A blueprint for what? From a critical policy discursive analysis of UN’s sustainable development goals to a constructive rearticulation for their application
Nicolina Montesano Montessori (Onderzoeker); Alexander Lautensach (Onderzoeker)
Welzijnsgids coachen therapiepaarden
Visser, K. (Lector); Nieuwe Weme, L.; Haven-Pross, S.; Jens, L. ; Spaapen, A.
Stappenplan voor de stagebegeleider melding stagediscriminatie
Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker)
Onderzoek ervaren discriminatie in het (semi)publieke domein
Iris Andriessen (Lector)
Bright Lights, Blind Spots
van Vliet, Harry (Lectoraat Doorwerking Van Praktijkgericht Onderzoek)
Wetenschap op blote voeten
Ploeg, J. van der (Lector)
Lerend leiderschap in de lerende school
M.B.M. Neeleman
What makes audiences resilient to disinformation?
Kont, Jülide (Communication, Behaviour & Sustainable Society); Elving, Wim (Communication For Sustainability); Broersma, Marcel; Bozdağ, Çiğdem
Building a data-driven infrastructure
R.F. van der Willigen; Quan Zhu
Investigating young children's physical activity through time and place
Remmers, T; Koolwijk, P; Fassaert, I; Nolles, J; de Groot, W; Vos, S B; de Vries, S I; Mombarg, R (Sports Science); Van Kann, D H H