Bright Lights, Blind Spots
van Vliet, Harry (Lectoraat Doorwerking Van Praktijkgericht Onderzoek)
Wetenschap op blote voeten
Ploeg, J. van der (Lector)
Lerend leiderschap in de lerende school
M.B.M. Neeleman
Gebiedsgericht Werken op basis van de Transitiebloem-aanpak
Patrick Huntjens (Lector); Maurice Herkrath (Onderzoeker); Dymphie Brouwer (Onderzoeker)
Ik wil eigenlijk gewoon waardering
Arno Kierkels (Lid Lectoraat); Maja Rocak (Lector)
Zoek elkaar op en ga samen aan de slag: theorieën, inspirerende voorbeelden en aandachtspunten over participatie van jongeren met een chronische aandoening in beleid, projecten en initiatieven van gemeenten
H.J.M. van Heijningen-Tousain; J.N.T. Sattoe; M. Cardol
Verbinden, vertrouwen en versterken in Noord-Nederland.
Barbara van der Ent (Lid Lectoraat); Lenneke Nieuwenhuizen (Lid Lectoraat); Josip Kesic (Lid Lectoraat)
INDCOR White Paper (2) Interactive Narrative Design for Representing Complexity
Perkis, Andrew; Bellini, Mattia; Nisi, Valentina; Reyes, Maria Cecilia; Sylla, Cristina; Santa, Mijalche; Zaluczkowska, Anna; Irshad, Shafaq; Bakk, Ágnes; Barnabé, Fanny; Barnard, Daniel; Boukhelifa, Nadia; Sørdal Klungre, Øyvind; Koenitz, Hartmut; Lombardo, Vincenzo; Palosaari Elahdhari, Mirjam; Prandi, Catia; Rettberg, Scott; Serbanescu, Anca; Sousa, Sonia; Stefaneas, Petros; Vosmeer, Mirjam (Lectoraat Civic Interaction Design); Wardaszko, Marcin
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
Impressie workshops Social Work Future Proof 2024
Maja Rocak (Lector); Mariël van Pelt (Lector)