Vaker bewegend leren op school
Esther Hartman; Marijke Mullender-Wijnsma; Dave van Kann; Mieke Akkermans
Laaggecijferdheid in Nederland
Marieke Bor-de Vries (Lid Lectoraat); Kees Hoogland (Lector)
Leren beoordelen binnen de opleiding Leraar Lichamelijke Opvoeding
Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts
Het bevorderen van leren in systeeminnovatie: bouwstenen voor een lerende innovatiecommunity
Marieke Veltman (Lid Lectoraat); Sarike Verbiest; Anneke Goudswaard (Lector); Wander Meulemans; Hafid Ballafkih
Toegenomen aandacht voor een beweegvriendelijke omgeving
Maartje Kunen; Anneke von Heijden-Brinkman; Steven Vos; Joost Welten; Ingrid Wijntjens
Onzekerheid over werk en inkomen: bevindingen en beleidsstrategieën
M.E. (Marianne) van Bochove (Onderzoeker); K.M. (Katja) Rusinovic (Lector); Godfried Engbersen (Onderzoeker); Toine Wentink (Onderzoeker)
Kinderen brengen ‘hun’ plek in kaart
Marian Blankman (Lid Lectoraat)
Effectieve beweegstimulering op basisscholen
Dave van Kann; Sacha Verjans-Janssen; Sanne Gerards; Stef Kremers; Steven Vos
“Als je echt in gesprek gaat, ga je mensen raken”
Machteld de Jong (Lector)
Co-design in times of COVID-19
Berit Godfroij (Lid Lectoraat)