‘Zo‘n vrouw ben ik niet' : het belang van taalgebruik bij onderzoek naar ervaringen van huiselijk geweld
Leonie de Quelerij (Onderzoeker); Alie Weerman (Lector); Lisette Pouls; Annemoon van Noorden
Van en met elkaar leren over beoordelingsvraagstukken in het beroepsonderwijs in een onderzoekswerkplaats
Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Kitty Meijer (Onderzoeker)
17 aansprekende en duidelijke doelen
Piet Hein Coebergh
Nadenkmomenten van studenten in een hybride leeromgeving
Marco Mazereeuw (Onderzoeker); Anne Khaled (Onderzoeker); Machiel Bouwmans (Onderzoeker)
Kwaliteit vraagt om pedagogisch leiderschap
Loes van Wessum (Associate Lector)
Chinese pr
Piet Hein Coebergh
Onderzoek naar kinderen met klompvoet stap verder
Petra Merkx (Stafmedewerker); Benedicte Vanwanseele (Onderzoeker)
Wel of geen cijfers geven?
Lars Borghouts
Formatief evalueren in het basisonderwijs
Jordy de Haas; Gwen Weeldenburg
Formatief evalueren
Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland