Education for Sustainable Development Goals (ESDG)
H.N. (Helen) Kopnina (Lid Lectoraat)
How Older People Experience the Age-Friendliness of Their City
J Dikken (Lid Lectoraat); R.F.M. van den Hoven (Lid Lectoraat); W.H. van Staalduinen; Loes M.T. Hulsebosch-Janssen; J. van Hoof (Lector)
Inclusief bewegingsonderwijs in het primair onderwijs
Esther van Rijn (Docent); Hans van Ekdom (Docent); S.I. de Vries (Lector)
Dichter in het vak: verhalen voor de begeleidingskunde
J.C. (Jacco) van Uden (Lector)
Towards Responsible Rebellion
K.M. (Katja) Rusinovic (Onderzoeker); M.E. (Marianne) van Bochove (Onderzoeker); Suzanna Koops-Boelaars (Onderzoeker); Zsuzsu K.C.T. Tavy (Onderzoeker); Joost van Hoof (Lector)
Ecocentric education
H.N. (Helen) Kopnina (Lid Lectoraat)
Wearable technology in the workplace to tackle the COVID-19 pandemic?
Stefania Marassi (Lid Lectoraat)
Performance characteristics of a micro wind turbine integrated on a noise barrier
Nikolaos Chrysochoidis-Antsos; Gerard J.W. van Bussel; Jan Bozelie; S. (Sander) Mertens (Lector)
Smart and Age-Friendly Cities in Romania
Loredana Ivan (Onderzoeker); Dorin Beu (Onderzoeker); Joost van Hoof (Lector)
Het verlies van geld, geluk en gezicht
Raoul Notté (Lid Lectoraat)