Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
Communiceren over purpose: het dilemma onderzocht
K.S. Klaassen; L.M. Willemsen
Inclusive CLIL: pre-vocational pupils’ target language oral proficiency, fluency, and willingness to communicate
J.L. Denman; E.J. van Schooten; R. de Graaff
Niet het grote ontslag maar de grote opstanding: naar betekenisvol ondernemen en werken
K. Klomp; A.J. Reijenga
Samen onderzoekend werken in het MBO: praktijkboek voor docenten
K. van Doesum; L. Driessen; M. Hageman; W. van der Heul; F. Luke-Mulder; C. Neven; D. den Uijl; S. Albone; A. Nawijn; E. Wijnands; N. van den Berg; J.S. Rozendaal; C. Teurlings
The fate of discrete torsion on resolved heterotic ℤ2 × ℤ2 orbifolds using (0,2) GLSMs
A.E. Faraggi; S. Groot Nibbelink; M. Hurtado Heredia
Lessons learned in cases of late preterm mortality in the Netherlands: results from nationwide perinatal audits, a mixed method study
L. Baauw; A.N. Rosman; T.H. van den Akker
Treating symptoms of posttraumatic stress in people with dementia: expert consensus using the Delphi method
S. Driessen; R. Ponds; S.P.J. van Alphen; A. Nederstigt; K. Deckers; S. Sobczak