OnderzoekLO.nl
Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts; Jorrick Beckers; Willem Gosens
Heeft puur formatief beoordelen de toekomst?
Dave van Dun; Jaap van Meel; Lars Borghouts
Op weg naar samenwerkend leren
Ellen Sjoer (Lector); Petra Biemans (Lector); Marian Thunnissen (Lector)
Bewegingen in ervaringsdeskundigheid : over vervierkante bollen en verbolde vierkanten
Alie Weerman (Lector); Esther Loon (Lid Lectoraat); Petra van der Lubbe; Frederiek Overbeek (Lid Lectoraat); Roos Steen (Lid Lectoraat)
Heart Failure and Problems with Frailty Syndrome:
Izabella Uchmanowicz; Agnieszka Młynarska; Magdalena Lisiak; Marta Kałuzna-Oleksy; Marta Wleklik; Anna Chudiak; Magdalena Dudek; Jacek Migaj; Lynne Hinterbuchner; R.J.J. Gobbens (Lector)
Experimenteren en redeneren bij Wetenschap en Technologie
Gijsel, M.A.R. (Martine) (Associatelector); Sande, E. (Eva) van de (Researcher); Graaf, J. (Joep) van der (Researcher)
Synthese van goudcolloïden met honing
Jens Vermeulen; Sofie Palmans; Tom Mortier; Machiel Stolk (Docent)
Werken aan een inclusieve stad
Guido Walraven; D.J. ter Avest; Philip Marcel Karré; E.M. van Twist; Judith Logger; Jorn Woudstra; Judith van Vliet; Pim van Rooij
Dit worden de (soms Black Mirror-achtige) trends van 2019 volgens expert Justien (interview)
Justien Marseille (Onderzoeker)
Rijke leeromgevingen : van onderwijzen naar leren - Het pannenkoekenrestaurant
Hanno van Keulen (Lector); Loes van Wessum (Associate Lector)