The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: A comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
Sins, P.H.M. (Patrick) (Extern); Zee, (Symen) (Lector); Morssink - Santing, (Vivian) (Onderzoeker); Klaver, (Lida) (Onderzoeker); Brouwer, (Jaap) (Onderzoeker)
Early STATUS quickscan: quickscan strategische crisissen in vroeg stadium identificeren binnen MKB-organisaties - online versie
A.F. de Wild; M. Cornelisse; D. van der Waal
Early STATUS quickscan: quickscan strategische crisissen in vroeg stadium identificeren binnen MKB-organisaties - print versie
A.F. de Wild; M. Cornelisse; D. van der Waal
‘We can be a family again, but different than before’
Aletta Simons (Lid Lectoraat); Martine Noordegraaf (Lector); Tine van Regenmortel
Toekomst Zaaien aflevering 4: Investeren in de fruitteelt
Linda Snippe (Onderzoeker); Milan Franssen; Gerjan Brouwer
Combining Performance-Based and Self-Reported Measures of Executive Functions: Are Both Meaningful in Predicting Study Success in Higher Education Students?
Manuhuwa, (Diane) (Phd); Fleer, (Joke) (Professor); Snel - de Boer, (Mirjam) (Onderzoeker); Graaf, (Jan Willem) de (Lector)
Kennistafel effectief leesonderwijs
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Mirjam Snel (Docent); Tes Schmeink
Samen werkt!
Trynke Keuning (Associate Lector)
Onderzoeksschool aan het woord
Shirine Bousaid (Onderzoeker)
@KPZleeslampje
Boukje Bruins (Onderzoeker); Olga Jaskulski (Docent)