Studeren met autisme: situatiekaart
drs N Schloen
Studeren met autisme: leerstofverwerking
drs N Schloen
Fontys OSO in beweging, van visie naar organiseren: inspirerend en te doen
Hans van Huijgevoort (Docent); Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Doreen Admiraal (Docent)
Opmaat tot maatwerk
M. Jaspers (Docent); P. Teune (Lector); G. Jeuken (Docent); S. Geelhoed
Intercultural park design
Marc Glaudemans (Lector); Beatriz Ramo (Lid Lectoraat); Phil Wood; Olexandr Butsenko
Evaluatierapport Online tools voor de jeugdprofessional - Fase 1
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Levensfasengericht personeelsbeleid : praktische adviezen voor de ontwikkeling en implementatie
J.F.J. Maas; G.J.C.M. van Buul (Docent)
Van Pro tot Prof. 50 jaar lokaal sport- en recreatiebeleid
Maarten van Bottenburg (Lector)
Open Educational Resources en MOOC’s in het Nederlandse Hoger Onderwijs
Robert Schuwer (Lector); Ben Janssen (Lid Lectoraat)
Leidt betere aansluiting op de arbeidsmarkt tot duurzaam concurrentievoordeel?
Ruud J.B. de Haas (Docent)