De straat op om álle burgers bij onderzoek te betrekken
Bart Wernaart (Lector)
Melanie Petersprijs van het Rathenau InstituutDe zin en onzin van inclusieve marketing
Iris van Hest (Onderzoeker)
‘We stellen elkaar verkeerde vragen over ChatGPT’
Michiel Bakker; Bart Wernaart (Lector)
Kijk, luister en voel
Eefje Smit (Onderzoeker); Hans Palings (Docent)
Kwaliteitscriteria voor het reken-wiskundeonderwijs op de pabo
Marjolein Kool (Onderzoeker); Hanneke van Doornik-Beemer (Onderzoeker); Ronald Keijzer (Onderzoeker); Michiel Veldhuis (Onderzoeker); Marc van Zanten (Onderzoeker)
De rol van de docentonderzoeker
Marjanne Hagedoorn (Onderzoeker); Jantje Timmerman (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Erica Wijnands-Pot (Onderzoeker)
Toekomstbestendig hoger onderwijs heeft docenten met onderzoekend vermogen nodig
Belinda Ommering (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Anna van der Want (Onderzoeker); Mechteld van Kuijk (Onderzoeker)
Toetsen om te leren
Charline Rouffet (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Een vakdidactisch observatie-instrument voor communicatief vreemdetalen-onderwijs
Charline Rouffet (Onderzoeker); Irene de Kleyn (Docent); Marleen IJzerman (Docent); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Wendbare docenten dankzij onderzoekend vermogen
Belinda Ommering (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Mechteld van Kuijk (Onderzoeker); Anna van der Want (Onderzoeker)