Towards data literacy in higher education
Alfons Looman; M. de Kloet; S. Yang; L.R. Klienbannink
Evaluatierapport project De Afstudeerzaak: onderzoek naar begeleiding van langer studerende studenten door re-integrerende medewerkers
C.M. Veenman-Verhoeff
Rapport Monitoronderzoek DNZO
O. Lange; M. Priem; M.P. Lycklama a Nijeholt; H.A. van Klink
Soft controls: advieskans voor de mkb-accountant
S.M.M. de Bruijn; M.P. Lycklama a Nijeholt; D.N.D. Meurs; A. Rijsenbilt; M. de Ruijter-Weiss; E. van der Velden
Hoe werkt de Rotterdamse aanpak? Onderzoek naar het Rotterdamse Doorstroomprogramma - MHBO - Economisch Domein
A.J. ter Maten - Speksnijder; M. Peeters; E.B. Klatter; M. de Bruijn-Smolders; P. Biemans; J. Slijper
Versnellen in de beroepskolom: onderzoek naar de versnelde doorlopende leerroutes Talentontwikkeling Techniek en het Groene Lyceum
A. van der Meijden; H.J.A. Biemans; H. Mariën; E.B. Klatter; J. Harbers; C. Oprel; F. Kreutz; L. Magereij; E.J. van Schooten; M. Boogaard; W. van Diggelen
De kunst van AI voor iedereen: de verbindende kracht van cultuur en media
E. Boekesteijn; M. Cohen; F. Grotenhuis; N. Helberger; L. Hollink; C. Liem; E. van Nispen tot Sevenaer; D. Odijk; J. Oomen; J. van Ossenbruggen; P.W.M. Rutten; N. van Schaverbeke; R. van der Veen-Oei; F. Visser; L. Wilms
Monitor creatieve industrie 2021: Nederland, top-10 steden, gevolgen van COVID-19
P.W.M. Rutten; W. Manshanden; F. Visser
Creatieve hefboom voor samenleving en economie: de potentie van de creatieve en culturele sector
P.W.M. Rutten
Protocol verbeteren en verantwoorden van afstuderen in het hbo 2.0
D. Andriessen; D.M.A. Sluijsmans; M. Snel; A. Jacobs