Kwalitatieve feedback geven
Janneke van der Steen; Eline den Tuinder; Jan Martens; Marion van de Wijdeven
Nieuwsbrief Diversiteitsvraagstukken #9
Machteld de Jong (Lector)
Designing Game-Based Learning for Training Metacognition
Braad, Eelco (User Centered Design); IJsselsteijn, Wijnand; Barendregt, Wolmet
Diplomaterreur, aanslag op kansengelijkheid
jos sanders (Lector)
Rechtvaardigere algoritmes door het tegengaan van ongewenste bias
Inge Strijker (Lid Lectoraat)
Hoe voorkomt u een datalek?
Meinders, Luna; Ytsma, Carmen; van den Bossche, Indy; Schuitert, Wouter; Mulder, Trix (Juridische Aspecten Van Ondernemerschap)
Wie dit begrijpt is gek. Kansrijke schoolloopbanen door passend mondeling taalaanbod in het hoger onderwijs
van Diepen, Mieke (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad); van Eerd, Bas (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kwakman, Marike (Hogeschool Van Amsterdam)
Clinimetric Properties of the Steep Ramp Test to Assess Cardiorespiratory Fitness, Its Underlying Physiological Responses, and Its Current Applications
Kieboom, Eleonora A M; Nieuwenhuis, Marianne K (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing); Houdijk, Han; Bongers, Bart C; Trul-Kreuze, Ingeborg; Akkerman, Moniek
Studenten, docenten en professionals leren samen
Mariëlle Verhoef