The open lab as boundary object
P. Troxler; M. Mostert-van der Sar
Making the Strange Familiar: Getting Intimate with Toxicity
de Vos, Ruby (Art & Sustainability); Godioli, Alberto; Bayraktar, Nilgun
Qualitative and quantitative modelling of dynamic systems: how do they relate?
Kragten, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding (Foo)); Bredeweg, Bert (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Wolter, Diedrich; Falomir, Zoe
Game-based Pedagogy in Teacher Training: Results of a Pilot Course
Palha, Sonia (Faculteit Onderwijs En Opvoeding (Foo)); Bouwer, Anders (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie (Fdmci)); Webb, Kristin (Faculteit Onderwijs En Opvoeding (Foo)); van Smaalen, Daan (Faculteit Onderwijs En Opvoeding (Foo)); Agterberg, Desiree (Faculteit Onderwijs En Opvoeding (Foo)); Kilså, Kristine; Basaiawmoit, Rajiv Vaid
Climate Adaptation in Architectural Education
Psarra, Ifigeneia (Real Estate); Bernardt, Clemens
Het nut van crime scripts bij forensisch sporenonderzoek op de plaats delict
de Poot, Christianne (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Nagtegaal, Anne; Snaphaan, Thom; Klerks, Peter
The self-production economy
P. Troxler
Assessing the Impact of Intercultural Virtual Collaboration on Global Citizenship Education
Ingrid Van Rompay-Bartels; Clinton Watkins; L. Zijlstra; Jannemieke Geessink
De fundamenten van crime scripting
Madarie, Renushka (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Klerks, Peter; Snaphaan, Thom; Snaphaan, Thom; Klerks, Peter
Stargazing Live!: Inspiring with semi-live astronomy data; teaching curriculum topics using smart education tools
Holt, Joanna (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Hanse, Joris; Vaendel, Dennis; Bredeweg, Bert (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Kragten, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding (Foo)); Bloemen, Steven; Baan, Marieke; Groot, Paul




























