Kunnen wij het maken?
J.M.G. (Jenny) Coenen (Lector)
Toward a General Theory of Organizing – Volume 1
Steef Peters; Karen Stephenson
Inclusive education
N. (Naomi) van Stapele (Lector)
Ongedocumenteerd en 18, reden tot een feestje?
Wendy Guns; Ruben Boers (Lid Lectoraat); N. (Naomi) van Stapele (Lector); Janine Janssen (Lector)
Implementation of motor competence assessment outcomes into practical interventions for young children
Pim Koolwijk (Onderzoeker); Joris Hoeboer (Onderzoeker); Remo Mombarg (Onderzoeker); Geert Savelsbergh (Onderzoeker); S.I. (Sanne) de Vries (Lector)
Poszukiwanie przestrzeni dla sprawiedliwości naprawczej w Polsce
Anna Matczak (Lid Lectoraat)
Exploratief onderzoek naar menselijke- en omgevingsfactoren die organisaties weerbaar maken tegen social engineeringsaanvallen
Michelle Ancher (Student)
Exploring Human and Environmental Factors that Make Organizations Resilient to Social Engineering Attacks
Michelle Ancher (Lid Lectoraat)
Curriculum Agility at Faculty, Department, Program and Course Level
E. (Ellen) Sjoer (Lector)
The flexpertise phenomenon
Lonneke Frie (Onderzoeker); Beatrice van der Heijden (Onderzoeker); Hubert Korzilius (Onderzoeker); E. (Ellen) Sjoer (Lector)