Naar een strategisch partnerschap van leverancier en merkeigenaar : werken aan een volhoudbare toekomst
Marcus Popkema (Associate Lector); Erik de Ruijter
Werken met gezinnen
L. Verharen; B.T.J. Hooghiemstra
“Bij burgerinspraak moet je ruimte laten voor écht conflict”
Michiel Bakker; Maja Ročak (Lector); Sabrina Keinemans
Lector Moral Design: “Mediawijsheid bepaal je samen”
Bart Wernaart (Lector); Marieke Verbiesen (Stafmedewerker)
Een business model voor gedeelde exploitatie van autonome voertuigen
Nina Langebeeke; Evelot Westerink-Duijzer (Onderzoeker)
Business performance and purchase intentions in cross-border e-commerce
Goldman, Sjoukje (Kenniscentrum Carem); van Herk, Hester; Verhagen, Tibert; Weltevreden, Jesse
Scaling social impact
Leendert de Bell; Linda Bakker; Claudia van Orden (Lid Lectoraat)
'Het gaat niet om wat er op het spel staat, maar om het spelletje!' : serious gaming als hulpmiddel voor de mentale gezondheid van (top)sporters
Wouter Keuning (Lid Lectoraat)
Jumbo stopt met sponsoring van wereldtoppers, is dat wel zo’n goede zet?
Peter ter Hark (Onderzoeker); Hugo Gruijters (Docent); Lobke Kapteijns