Kwalitatieve feedback geven
Janneke van der Steen; Eline den Tuinder; Jan Martens; Marion van de Wijdeven
Nieuwsbrief Diversiteitsvraagstukken #9
Machteld de Jong (Lector)
Diplomaterreur, aanslag op kansengelijkheid
jos sanders (Lector)
Designing Game-Based Learning for Training Metacognition
Braad, Eelco (User Centered Design); IJsselsteijn, Wijnand; Barendregt, Wolmet
Hoe voorkomt u een datalek?
Meinders, Luna; Ytsma, Carmen; van den Bossche, Indy; Schuitert, Wouter; Mulder, Trix (Juridische Aspecten Van Ondernemerschap)
Wie dit begrijpt is gek. Kansrijke schoolloopbanen door passend mondeling taalaanbod in het hoger onderwijs
van Diepen, Mieke (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad); van Eerd, Bas (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kwakman, Marike (Hogeschool Van Amsterdam)
Podcastaflevering: Bart Wernaart: "Mijn doel is om onze digitale samenleving menselijker te maken."
Bart Wernaart (Lector)
Podcastaflevering: Hoe bang moet je zijn voor technologie?
Bart Wernaart (Lector)
Clinimetric Properties of the Steep Ramp Test to Assess Cardiorespiratory Fitness, Its Underlying Physiological Responses, and Its Current Applications
Kieboom, Eleonora A M; Nieuwenhuis, Marianne K (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing); Houdijk, Han; Bongers, Bart C; Trul-Kreuze, Ingeborg; Akkerman, Moniek
Studenten, docenten en professionals leren samen
Mariëlle Verhoef