Het verbeteren van argumentatievaardigheden in het hoger beroepsonderwijs door writing to learn en mapping
Marion Tillema
Feedback op taal op de Juridische Hogeschool
Miekske van der Sman
Kritisch leren denken in het juridisch onderwijs
Anita Heijltjes; J. Lousberg; P.P.J.L. Verkoeijen
Robin Hood wethouders: Wethouders die regels buigen en breken voor een nobel doel – een verkenning
Julien van Ostaaijen (Lector); Liesbeth Collignon (Onderzoeker); Sven Janssen (Onderzoeker); Jimmy Maan (Onderzoeker)
Tegenmacht in het lokaal bestuur Het bestuurlijke en maatschappelijke krachtenveld rondom de wethouder
Liesbeth Collignon (Onderzoeker); Julien van Ostaaijen (Lector); Jimmy Maan (Onderzoeker); Sven Janssen (Onderzoeker)
De wethouder Veiligheid: Hoognodig of overbodig?
Julien van Ostaaijen (Lector); Ron Ritzen (Onderzoeker); Sharise Eski (Onderzoeker); Ellen van den Kieboom-Bolluyt (Onderzoeker); Steven van den Oord (Onderzoeker); Joelle van der Laan (Onderzoeker); Joëlle de Rover (Onderzoeker)
Kritische reflectie lectoraat Brein en Leren
P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes
Ecosystem Mapping
Wouter Swenneker (Lid Lectoraat)
Creating a sense of belonging through co-creation during COVID-19
M.V.C. Wolfensberger; C. van Beveren; A. Fial; T. Slokker; F. Pilo; S. Alkema
Nóg beter onderwijs ontwikkelen: position paper Evidence-informed onderwijsinnovatie
Nico Boot; Haye Jukema; Esther van der Stappen