Schaalconstructie
A.A.J. van Peet
Handleiding: Communicatie-kwaliteitsmeter gemeenten
M. Vos (Lector)
Training Reflective Practitioner. Beschrijving van een training gericht op het verbeteren van de eigen onderwijspraktijk op basis van kritische reflectie en onderzoeksmatig handelen.
Monique van de Laarschot (Lid Lectoraat); Wenja Heusdens (Lid Lectoraat)
Laserlassen vs. conventionele lastechnieken
J. Olde Benneker; A. Gales
Regie Stedelijke Vernieuwing: Praktijk, Theorie en Onderwijs
Ir. Mirjam Huffstadt (Lector)
Citytrainers: sportieve kracht voor de stad.Sportactiviteiten voor en door jongeren
Froukje Smits (Lid Lectoraat)
Monitor tijdelijke middelen schuldhulpverlening
Nadja Jungmann (Lector); Marieke Blommesteijn
Zin werkt. Zingeving in de hulp aan dak- en thuislozen
Petra van Leeuwen-den Dekker; Ellen Grootoonk (Lid Lectoraat); Catelijne Akkermans; Jola Brocaar
Het stereotype beeld van een dakloze is dat hij een man is. Opvang van gezinnen na huisuitzetting
Dr. Lia van Doorn (Lector); W. de Graaf; Catelijne Akkermans; Raymond Kloppenburg (Lid Lectoraat)