Een mobiele versie maken van een bestaand systeem bij Rijkswaterstaat
Dewna Somai (Student); A.A. Nederend; A.A.A.M. Jacobs
Writing as soul work: training teachers in a group-based career-narrative approach
Reinekke Lengelle (Lid Lectoraat); Sjon Ashby
The Lorax Complex: Deep ecology, Ecocentrism and Exclusion
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Eigen regie, wat is dat?
Leona den Toom (Student); Y.L. (Yvonne) Stumpf; Wilma Eleveld
De informatie op de website van TLN structureren en de vindbaarheid optimaliseren
A.S. de Jong (Student); T. Zweers; S. van der Meer
Een werkwijze voor mobiele websites
W.J. Labots (Student); S. van der Meer (Begeleider); C. A. (Chris) Detweiler (Begeleider)
Increasing enrollment in the ES program
Elisabeth Samarin (Student); Bart A.M.M. Kuijpers
Vraag naar een opleiding tot medisch dermatograaf met definitieve tattoo-inkt
Lieke den Hoed (Student); Natasja van Lobenstein; Amber Barten
Discussing why population growth is still ignored or denied
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker); Haydn Washington
Why the uptake of eRehabilitation programs in stroke care is so difficult
Berber Brouns (Lid Lectoraat); J.L. (Jorit) Meesters (Lid Lectoraat); Manon M. Wentink (Lid Lectoraat); A.J. (Arend) de Kloet (Lector); Henk J. Arwert; Thea Vliet Vlieland; L. W. Boyce; Leti van Bodegom-Vos