Kunsteducatie & hiphop - each one teach one, leren in en van hiphop
van Beilen, Corinne (Kunsteducatie)
Eindrapportage monitor Helden van het Oude Noorden / Goud van Noord
L.F. le Sage; M.E.A. Lusse
On the Dry port to Dry port-concept Gaining a better understanding of the added value
Erik van Zanten; Dennis Moeke; Henny Jordaan; Darjat Sudrajat; Engkos Achmad Kuncoro
Voorwoord
Miranda Vodegel
Voorbij het Lerarentekort: Wonen en werken in een ongelijke stad
Majoor, Stan (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken); Manting, Dorien; Draaisma, Jaap (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken); Kapteijns, Maria (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken)
Networked Innovation in Classical Music
Dons, Karolien (Music In Context); Taekema, Rosie (Music In Context)
Als leerkracht wonen in Amsterdam, ik kan me het niet permitteren
Ballafkih, H. (Centre For Economic Transformation (Cet)); Zinsmeister, J. (Lectoraat Samenwerkende Professionals); Rottenberg, A.
Bestaanszekerheid begint bij een betrouwbare overheid
Amagir, A. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kremer, M.
Eindrapport: Ontwerpen van digitale beslissingsondersteuning
Timmer, I. (Lectoraat Legal Management & Technologie I.O)
Licht op Buurtmoeders MoedersKracht
Kamara, Esther Aminata (Lectoraat Creative Media For Social Change); Witschge, Tamara (Lectoraat Creative Media For Social Change); Liesdek, Bodil (Lectoraat Creative Media For Social Change)