De zin en onzin van inclusieve marketing
Iris van Hest (Onderzoeker)
‘We stellen elkaar verkeerde vragen over ChatGPT’
Michiel Bakker; Bart Wernaart (Lector)
Responding to radicalisation through education
Sieckelinck, Stijn (Lectoraat Youth Spot); Stephens, William; Busher, Joel; Malkki, Leena; Marsden, Sarah
Taking coil virtual exchange to scale
Rubin, Jon; Wimpenny, Katherine; Portillo, Brenda García; Besana, Gianmario; Haug, Eva (Faculteit Business En Economie); Leibowitz, Jami; Succi, Osvaldo; Szeles, Albina; O’brien, Ruth; Rubin, Jon; Guth, Sarah
From direct marketing toward interactive marketing
Moes, Anne (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie); Fransen, Marieke L.; Verhagen, Tibert (Lectoraat Emerging Technology For Business); Fennis, Bob; Lu Wang, Cheng
Fringe players on political Twitter
Groen, Maarten (Lectoraat Visual Methodologies); Geboers, Marloes; Rogers, Richard
The earnest platform
Niederer, Sabine (Lectoraat Visual Methodologies); Colombo, Gabriele; Rogers, Richard
Exploring the Efficiency of Future Multimodal Networks: A Door-to-Door Case in Europe
Bagamanova, Margarita (Faculteit Business En Economie); Mujica Mota, Miguel; Di Vito, Vittorio; Di Vito, Vittorio; Duca, Gabriella; Russo, Raffaella
Burgerschap en onderwijs
Nieuwelink, Hessel (Lectoraat Burgerschapsonderwijs); Dera, Jeroen; Gubbels, Joyce; Van der Loo, Janneke; Van Rijt, Jimmy
Amsterdam film festival city
de Valck, Marijke; van Vliet, Harry (Lectoraat Doorwerking Van Praktijkgericht Onderzoek); Stein, Erica; Halegoua, Germaine R.; Kredell, Brendan