Welzijnsgids coachen therapiepaarden
Visser, K. (Lector); Nieuwe Weme, L.; Haven-Pross, S.; Jens, L. ; Spaapen, A.
Stappenplan voor de stagebegeleider melding stagediscriminatie
Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker)
What makes audiences resilient to disinformation?
Kont, Jülide (Communication, Behaviour & Sustainable Society); Elving, Wim (Communication For Sustainability); Broersma, Marcel; Bozdağ, Çiğdem
Lerend leiderschap in de lerende school
M.B.M. Neeleman
Building a data-driven infrastructure
R.F. van der Willigen; Quan Zhu
ALACEN: A Holistic Herbaceous Biomass Fractionation Process Attaining a Xylose-Rich Stream for Direct Microbial Conversion to Bioplastics
Bertran Llorens, Salvador; Zhou, Wen; A. Palazzolo, Martin; Colpa, Dana; Euverink, Gert Jan Willem; Krooneman, Janneke (Bioconversion And Fermentation Technology); Deuss, Peter
De zin van lege tijd
Robert van Putten (Lector)
Contested Commensuration: The case of a valuation instrument for historical buildings
van der Schoor, Tineke (Sustainability); Peine, Alexander; van Lente, Harro
Urban densification in the Netherlands and its impact on mental health
Beenackers, Mariëlle; Kruize, Hanneke; Barsties, Lisa; Acda, Annelies; Bakker, Ingrid; Droomers, Mariël; Kamphuis, Carlijn; Koomen, Eric; Nijkamp, Jeannette E. (Healthy Cities); Vaandrager, Lenneke; Völker, Beate; Luijben, Guus; Ruijsbroek, Annemarie
Hoger onderwijs aan het woord over didactiek van hoge verwachtingen: ‘Met een enkele zin kan een docent het verschil maken’ - interview
J.M.M. Kaskens; A. Voerman; J.H.A. de Leeuwe