Weten we wel welke scholen we moeten bouwen?
Neelke Jacobs
Welke rol heeft vrij spel in het ontwerpproces van ontwerpers?
Madelinde Hageman
CULTUREEL DIVERSE MUZIEKEDUCATIE
Priya Keet; Marike Hoekstra (Begeleider); Talita Groenendijk (Begeleider)
Inclusie van verstandelijk beperkten door middel van dramatiseren
Door Heijne; Marike Hoekstra (Begeleider); Talita Groenendijk (Begeleider)
THE ART OF PUBLIC
Olivia Reschofsky
No Fear for Peer
Anahi Ayala Cevat; Suzan Kalle; Folkert Haanstra (Begeleider)
Een onderzoek naar het niet-docent gestuurde theatermaakproces van jongeren die deelnemen aan Kunstbende
Rik Eckhardt; Myrthe Niens; Talita Groenendijk (Begeleider)
Thuiskunst in het kunstvakonderwijs
Helene Meyer; Angela Linssen; Folkert Haanstra (Begeleider)
WERKEN ALS EEN KUNSTENAAR
Lorentine van Tijn; Lars Deltrap; Talita Groenendijk (Begeleider); Folkert Haanstra (Begeleider)